نوشته شده توسط : kif20

دخترانه چرم شسته کد۵۷۳۲
قیمت ۷۵۰۰۰ تومان(عمده)
سایز کوچک-جنس درجه۱
بغل جیب-دارای بند بلند
جنس طرح چرم مرغوب
یک رنگ مشکی مطابق عکس
ابعادکیف: ۳۰ در۲۳ سانت
تلفن ۰۲۱۳۶۸۳۲۰۸۵

cod 5732

دخترانه چرم شسته کد۵۷۳۱
قیمت ۷۵۰۰۰ تومان(عمده)
سایز کوچک-جنس درجه۱
بغل جیب-تمام پرچی
جنس طرح چرم مرغوب
دو رنگ: مطابق عکس
ابعادکیف: ۳۰ در۲۳ سانت
تلفن ۰۲۱۳۶۸۳۲۰۸۵

cod 5731

دخترانه چرم شسته کد۵۷۳۰
قیمت ۷۵۰۰۰ تومان(عمده)
سایز متوسط-جنس درجه۱
جنس طرح چرم مرغوب
مشکی: مطابق عکس
ابعادکیف: ۳۴ در۲۴ سانت
تلفن ۰۲۱۳۶۸۳۲۰۸۵

زنانه بزرگ چرم شسته کد۵۷۲۹
قیمت ۶۸۰۰۰ تومان(عمده)
جنس درجه۱ مرغوب
مدل پر فروش
یک رنگ: مطابق عکس
ابعادکیف: ۴۱ در۳۰ سانت
تلفن ۰۲۱۳۶۸۳۲۰۸۵

 



:: بازدید از این مطلب : 91
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 10 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : kif20

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»، امروزه تعداد تولیدی کیف و کفش در جهان بسیار بسیار زیاد است و برخی تولید کنندگان تبدیل به برندهای معتبری شده‌اند که امروز گران‌ترین و البته با کیفیت‌ترین محصولات را عرضه می‌کنند. از جمله برندهای معروف در زمینه تولیدی کیف می‌توان به برند گوچی، پرادا، ولنتینو و... اشاره کرد که به عنوان لاکچری‌ترین برندهای جهانی شناخته می‌شوند. از آنجا که استفاده از کیف بخشی از استایل افراد را تشکیل داده و برای داشتن یک تیپ خاص بسیار حائز اهمیت است، در اختیار داشتن کیفی به کیفیت و خاصی تولیدات برند گوچی، ولنتینو یا پرادا برای همه‌ی بانوان جذاب و دوست داشتنی خواهد بود.

این در حالی است که خرید از تولیدی کیف این برندهای خارجی مشهور از ایران کمی سخت و گران قیمت خواهد بود. اگرچه کیفیت تولیدات این برندهای خارجی بسیار بالا است، اما آنچه که در نظر اول افراد را به خود جلب می‌کند، ظاهر شیک و خاص کیف‌ها خواهد بود. مسلماً اشنایی با یک تولیدی انواع کیف داخلی که قادر است محصولاتی با کیفیت برندهای خارجی و جذابیت آن‌ها تولید کند، برای ایرانی‌ها بسیار خوشحال کننده خواهد بود. پس از مطالعه‌ی ادامه‌ی مطلب غافل نشوید!

مزایای خرید از تولیدی‌های داخلی کدامند؟

کیف یکی از لوازم مهم است که بیشتر بانوان از آن استفاده می‌کنند، کیف‌ها علاوه بر جذابیت بخشیدن به تیپ و استایل اشخاص، وسیله‌ی خوبی برای به همراه بردن لوازم شخصی به شمار می‌رود. جالب است بدانید کیفی که با خود به مجالس جشن و عروسی می‌برید، باید متفاوت از کیفی که به محل کار خود می‌برید باشد. بنابراین به وضوح روشن است که خرید کیف تقاضای بالایی دارد و تولیدی‌های داخلی کیف در ایران مزیت‌های بسیاری برای هم‌وطنان خواهند داشت. برخی از مهم‌ترین مزایای خرید از تولیدی کیف ایرانی عبارت هستند از:

  1. خرید از تولیدی که کیف‌های با کیفیت و زیبا تولید می‌کنند، به جای خرید از محصولات خارجی موجب کمک به چرخه‌ی تولید در داخل کشور و رونق کلی جامعه خواهد شد.
  2. قیمت محصولات داخلی باکیفیت به مراتب از تولیدات برندهای خارجی ارزان‌تر است.
  3. دسترسی به تولیدی کیف داخلی و خرید از آن بسیار آسان و راحت می‌باشد.

با قاطعیت می‌توان گفت وجود تولیدی کیف داخلی یک نعمت بزرگ و عالی به شمار می‌رود و می‌بایست از تولیدکنندگان داخلی با تمام توان حمایت شود، اما آیا می‌دانید بهترین تولیدی داخلی چه ویژگی‌هایی دارد؟

ویژگی‌های بهترین تولیدی کیف ایرانی را بدانید!

مسلماً در میان تولید کنندگان داخلی هم تولید کننده خوب و بد وجود دارد و عموماً تولیدی‌های که محصولاتشان ویژگی‌های زیر را داشته باشد، معتبر و مطمئن به شمار می‌روند:

  • کیفیت و طول عمر بالای محصولات تولید شده
  • ویژگی‌های ظاهری مطلوب و جذاب
  • تولید شده مطابق با مد روز
  • قیمت مقرون به صرفه

این 4 ویژگی از مهم‌ترین فاکتورهای انتخاب بهترین تولیدی برای خرید است که اگر به آن توجه شود، خریدی رضایت بخش به وجود خواهد آمد. به وضوح روشن است که خرید از تولیدی‌های داخلی به نفع مشتری و تولید کننده خواهد بود، تنها کافی است یکبار امتحان کنید.

آشنایی با تولیدی کیف یک

عموماً صاحبان فروشگاه‌های کیف و کفش به دنبال یافتن بهترین تولیدی داخلی هستند تا با خرید عمده محصولات از ایشان بتوانند در فروشگاه‌ خود بهترین کیف‌های ایرانی را ارائه کنند. تولیدی کیف یک یکی از مشهورترین تولیدکنندگان کیف در ایران است که در استان تهران واقع شده و همتای کیفیت برندهای گوچی، پرادا و... کیف تولید و عرضه می‌کند. این مجموعه که توانایی ساخت کیف به درخواست مشتری را هم دارد، با فروش به صورت عمده و قیمت مقرون به صرفه کمک شایان توجهی به خریداران خواهد کرد.

تولیدی kif1.ir در زمینه تولید انواع کوله پشتی و کیف مدرسه، تولید کیف‌های زنانه و مردانه و....فعالیت تخصصی دارد و محصولات تولید شده در این مجموعه از کیفیت بالایی برخوردار است. تنوع کیف‌های تولید شده در تولیدی kif1 بسیار بالا بوده و به شما این امکان را می‌دهد که بسته به نیاز خود خرید نمائید.

دسترسی به تولیدی کیف یک آسان است!

اگرچه این تولیدی در استان تهران واقع شده است، اما نیازی نیست که برای خرید از سراسر ایران به تهران سفر کنید. امروزه دنیای ارتباطات و اینترنت کارها را بسیار آسان کرده و به راحتی می‌توانید از داخل منزل خود هم خرید نمائید. وبسایت تخصصی تولیدی http://kif1.ir این امکان را به مشتریان می‌دهد که به صورت آنلاین خرید کنند و در سریع‌ترین زمان ممکن در محل آدرس خود تحویل بگیرند. تولیدی کیف یک با هدف کمک به پیشرفت جامعه و کسب و کارهای کوچک‌تر بهترین شرایط را برای خرید مشتریان خود فراهم کرده است...

https://iusnews.ir/fa/news-details/406200/%D8%AA%D9%88%D9%84%DB%8C%D8%AF%DB%8C-%DA%A9%DB%8C%D9%81-%D8%A7%DB%8C%D8%B1%D8%A7%D9%86%DB%8C%D8%9B-%D8%A7%D9%86%D8%AA%D8%AE%D8%A7%D8%A8%DB%8C-%D8%B4%DB%8C%DA%A9%D8%8C-%D8%AC%D8%B0%D8%A7%D8%A8-%D9%88-%D9%85%D9%82%D8%B1%D9%88%D9%86-%D8%A8%D9%87-%D8%B5%D8%B1%D9%81%D9%87/



:: بازدید از این مطلب : 59
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 10 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : kif20
 

کیف‌ها بخش مهمی از استایل هر شخصی هستند؛ علاوه بر این که به کمک آن‌ها می‌توان لوازم شخصی لازم را حمل کرد می‌توان استایل خود را نیز به خوبی تکمیل کرد.

کیف‌ ها قطعاً بخش مهمی از زندگی و استایل ما هستند به طوری که برخی بدون داشتن کیف احساس معذب بودن دارند و انگار که چیزی را گم کرده‌اند و مدام به دنبال چیزی برای به دست گرفتن هستند! برای همین است که برندهای مختلفی برای تولید کیف سال‌هاست مشغول به کار و کسب موفقیت هستند. برندهای ایتالیایی موفقی نظیر گوچی ، ولنتینو و پرادا که امروزه به موفقیت جهانی رسیده‌اند بخش زیادی از تمرکز خود را بر روی تولید کیف‌ها قرار داده‌اند. در ایران نیز تولیدی کیف ها بسیار متعدد و فعال هستند. در ادامه قرار است یکی از بهترین آن‌ها را به شما معرفی کنیم.

kif1.ir یک تولیدی کیف متفاوت است. این تولیدی هر آنچه که شما ممکن است از یک تولیدی کیف ایرانی انتظار داشته باشید را داراست که از همین رو، بهترین انتخاب برای خرید کیف‌های قابل رقابت محسوب می‌شود. ویژگی‌های کیف یک به شرح زیرند:

  • طراحی جذاب

آنچه که یک کیف را از سایر کیف‌ها متفاوت می‌سازد طراحی آن است. کیف‌ها باید متفاوت باشند چرا که استایل‌ها متفاوتند. یک تولیدی کیف هوشمند باید طراحان خلاقی داشته باشد تا مطابق با انواع سلیقه‌ها و همچنین مد روز دنیا باشند.

خلاقیت همیشه جوابگو بوده است؛ اگر نگاهی به تاریخچه برندهای مشهوری نظیر گوچی، والنتیو و پرادا بیاندازیم متوجه می‌شویم که آنچه آن‌ها را به معروفیت و محبوبیت رسانده، خلاقیت مؤسسین آن‌ها در ابتدا بوده است. از آن مهم‌تر، ادامه این نوآوری و خلاقیت توسط جانشینان آن‌ها! مجموعه همه تلاش‌ها و طراحی‌های خاص پسند، سبب شده که هم اکنون در سراسر پایتخت‌ها مد دنیا نمایندگی داشته باشند و محصولات آن‌ها توسط سبلریتی‌ها استفاده و معرفی شوند.

تولیدی کیف یک نیز به این مسئله کاملاً واقف است و با طراحی‌ها متنوع و خلاقانه، ارائه دهنده محصولات شیک و جذاب مطابق با سلیقه‌ی بانوان با سلقیه ایرانی است.

  • کیفیت بالا

نه تنها برندهای مطرح کیف، بلکه اگر به محصولات تمامی برندهای معروف در هر زمینه‌ای نگاه نقادانه داشته باشید قطعاً کیفیت بالا را به عنوان اولین مؤلفه‌های موفقیت آن‌ها در می‌یابید. به طور قطع در کنار طراحی زیبا، افراد به دنبال کیفیت نیز هستند. خرج کردن پول سر محصولی که زود از کار بیافتد و یا تغییر شکل دهد قطعاً برای هر شخصی با هر استانداردی، یک مسئله ناخوشایند است؛ از همین رو برندی که برای پول افراد ارزش قائل باشد و با ارائه محصول با کیفیت نشان دهد که لایق آن بوده، مورد تحسین و احترام همه افراد است.

کیفیت بالا در زمینه کیف شامل موارد متعددی می‌شود. کیفیت مواد اولیه مورد استفاده و کیفیت دوخت از این دسته موارد هستند. تولیدی کیف یک با سابقه تولید صدها نوع کیف در همه انواع، می‌داند که بهترین مواد اولیه کدامند و از بهترین تجهیزات و نیروی انسانی برای دوخت و تهیه آن‌ها استفاده کرده تا همواره قدردان اعتماد مشتریان خود باشد.

قیمت مناسب

همه ما علاقمند به خرید کیف از برندهای مطرح گوچی، ولنتینو و پرادا هستیم؛ اما مسئله‌‌ای که مطرح است قیمت بالای این محصولات است. به دلیل شرایط اقتصادی، قیمت بالای دلار و ... خرید از چنین برندهایی برای بسیاری از افراد، در حد آرزو است! در چنین شرایطی، خرید از چنین برندهایی نیز منطقی نیست. ابتدا قیمت بالای آن‌ها دلیل این موضوع است و سپس امکان فیک بودن! این یک واقعیت است که افراد سودجو بسیاری در پشت نام این برندها و با تولید محصولات بی‌کیفیت، سبب هدر رفتن پول افراد علاقمند می‌شود.

در چنین شرایطی، خرید از یک برند موفق وطنی می‌تواند تصمیم بهتری نیز باشد. با خرید از چنین برندهایی با قیمتی غیرقابل مقایسه و با کیفیتی قابل مقایسه، می‌توان خریدی سودبخش را رقم زد و همچنین به ادامه یافتن چنین کسب و کارهایی نیز کمک کرد. تولیدی کیف یک، از چنین دست برندهایی است که با ارائه محصولات شکیل و با کیفیت، نه تنها شما را از خرید پشیمان نمی‌کنید بلکه به طور حتم برای شما خریدی رضایت بخش به ارمغان خواهد آورد.

تولیدی کیفِ kif1.ir یک تولیدی مشتری مدار است که با هدف کسب رضایت مشتری کار خود را شروع کرده و برای خرید کیف، بهترین گزینه است. محصولات این تولیدی کیف مدرسه ای انواع کیف زنانه، مردانه ، و انواع کوله پشتی می‌شود که همگی توسط طراحان خوش ذوق طراحی شده اند. برای مشاهده محصولات و خرید از تولیدی کیف به نشانی اینترنتی http://kif1.ir  مراجعه نمایید.

 

 


:: بازدید از این مطلب : 47
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 10 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : kif20

شاید برای شما اتفاق افتاده باشد که برای حضور در یک مراسم کاری یا شخصی، ساعت‌ها برای استایلتان زحمت‌کشیده و لباس‌های شیک به تن کنید و از نتیجه راضی باشید؛ اما دُرست زمانی که کیفتان را به دست می‌گیرید تا به سمت مقصد حرکت کنید، می‌بینید که ظاهرتان به‌کلی به‌هم‌ریخته است! چون شما به مهم‌ترین اکسسوری در استایل خود توجه نکرده‌اید!

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام تولیدی کیف گوهری، شاید شما بدون کیف یک کمبود بزرگ در ظاهرتان داشته باشید، اما مطمئن باشید در دست گرفتن یک کیف نامناسب، فاجعه بزرگ‌تری است! کیف‌ها علاوه بر این‌که لوازم مورد نیاز را حمل می‌کنند، تکمیل‌کننده لباس شما نیز محسوب می‌شوند. انتخاب یک کیف نامناسب که با لباس، اندام یا موقعیت شما هماهنگ نیست، چیزی شبیه سرو چای شیرین با زیتون‌پرورده است! یا حتی بدتر!

بنابراین بهتر است قبل از آن‌که به یک فروشگاه یا تولیدی کیف و یا حتی به کمد لباستان مراجعه کنید، انواع کیف‌ها را شناخته و مهارت‌های مربوط به انتخاب کیف مناسب را کسب کرده باشید. پس مطالعه این  متن را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

انواع کیف‌ها کدم‌اند؟

بر اساس نوع کاربرد و برای جنسیت و سنین مختلف، نوع کیف‌ها نیز متفاوت است و هر تولیدی کیف برحسب نیاز جوامع و افراد کیف‌های متنوعی را تولید و روانه بازار می‌نماید. مهم‌ترین انواع کیف‌ها عبارت‌اند از:

کیف پستچی: کیفی است با بند بلند و جای نسبتاً مناسب برای انواع وسایلی که در طول روز نیاز دارید با ظاهری مرتب و رسمی.

کیف دوشی: این محبوب‌ترین مدل کیف در بین زنان است و ممکن است کیف دوشی کوچک ‌یا بزرگ باشد. کیف دوشی با انواع ظاهرهای رسمی و اسپرت مورد استقبال خانم‌ها قرار گرفته است.

کیف باگت: به علت شباهت زیاد به نان باگت فرانسوی این‌گونه نام‌گذاری شده است، این کیف طول بزرگ‌تر از متعادل نسبت به عرض آن دارد. ظاهر کیف باگت در عین شیک و رسمی بودن، فانتزی نیز است.

۴. کیف کتابی: این کیف به علت جای کمی که دارد، مناسب وسایل کم است. کیف کتابی بند ندارد و باید با دست آن را نگه داشت.

۵. کیف‌دستی: بند کوتاهی دارد و باید بند آن را با دست نگه‌دارید و یا روی ساعد بیندازید.

۶. کیف اداری: فضای زیادی دارد و معمولاً به چند حالت قابل‌ استفاده است. 

۷. کوله‌پشتی: از کوله‌پشتی‌ها می‌شود در مکان‌هایی مثل مدارس، دانشگاه‌ها، مراکز ورزشی ، گشت و گذار و... استفاده کرد.

در انتخاب و خرید کیف به چه نکاتی توجه کنیم؟

۱-هماهنگی با استایل: یکی از مهم‌ترین نکات در انتخاب کیف، تناسب آن با لباس و استایل شماست. مسلما نمی‌توانید برای تکمیل یک لباس شب به سراغ تولیدی کوله‌پشتی بروید!  

۲-راحتی در حمل: برای آن‌که بتوانید مدت طولانی از حمل کیف لذت ببرید، نخست از راحت بودن آن اطمینان یابید. خیلی از خانم‌ها کیف‌های دستی را به دلیل راحت بودن به کیف‌های دوشی ترجیح می‌دهند.

۳- کیفیت و جنس کیف: شما نمی‌توانید هرماه برای خرید کیف جدید به سراغ فروشگاه یا تولیدی کیف بروید، پس بهتر است به جنس مرغوب کیف توجه داشته باشید. این نکته در انتخاب کیف‌هایی که به‌صورت مداوم استفاده می‌شوند اهمیت بیشتری دارد. به‌عنوان‌مثال موادی که در تولیدی کیف مدرسه به‌کاربرده می‌شود، به دلیل استفاده مکرر مهم‌تر از کیف شب است.

۴-تعداد جیب‌ها: کیف یک وسیله شخصی است و شما حق انتخاب انواع مدل‌های آن را دارید بنابراین به تعداد جیب‌های آن برحسب نیازی که دارید دقت کنید. خیلی از افراد می‌خواهند حتی تلفن همراه را در کیف جای دهند در این صورت اگر کیف جیبی برای آن داشته باشد بهتر است و دارنده کیف می‌تواند در مدت‌زمان کم‌تری گوشی همراه را از کیف خارج کند.

۵-رنگ و مدل: به رنگ و مدل کیف در حین خرید دقت کنید تا با اکثر لباس‌هایی که دارید قابل ست شدن باشد و بتوانید برای هر مجلس یا مجلس خاصی آن را با  خود همراه داشته باشید.

۶. اندازه و ابعاد کیف: مدت‌زمان استفاده از کیف و حجم وسایل مورد نیازتان را در نظر گرفته و متناسب با آن، کیف خود را انتخاب کنید. اگر می‌خواهید به مدت طولانی در بیرون از منزل باشید و تمام وسایل روزمره در دسترستان باشد، مجبورید کیف‌های بزرگ‌تری را با خود همراه کنید.

۷. قیمت کیف: اگر از آن دسته از افرادی هستید که بیش ‌از اندازه به استایل خود اهمیت می‌دهید و تمایل دارید کلکسیونی از کیف‌ها را در منزل داشته باشید، بهتر است به قیمت کیف‌ها نیز توجه کنید. کیف‌هایی با قیمت بالا شما را به خرید چند کیف محدود می‌کند؛ اما کیف‌های با قیمت مناسب این فرصت را به شما می‌دهد که تعداد بیشتری از کیف‌ها را در سبد خرید خود قرار دهید.

برای آن ‌که همه امتیازها را به‌صورت هم‌زمان داشته باشید و هر بار برای خرید کیف دچار سردرگمی نباشید، شاید بهتر باشد برندهای مختلف تولیدی کیف را بشناسید. برای معرفی یک برند معتبر در این حوزه می‌توان به تولیدی کیف گوهری اشاره کرد. تولیدی کیف گوهری توانسته است با پایبندی به استانداردها و قواعد مهم در تولید انواع کیف و ارائه قیمت‌های مناسب، به یک برند شناخته‌شده در میان متقاضیان تبدیل شود.

https://www.isna.ir/news/99022719489/



:: بازدید از این مطلب : 53
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 10 شهريور 1400 | نظرات ()